Jak to zrobić?

Wybierz dział:

  • Jak to zrobić?
  • Słownik pojęć
  • Przewodniki
  • Poniżej zamieszczamy podstawowe informacje pozwalające uzyskać dostęp do panelu, ustawić pocztę czy też uzyskać dostęp do plików serwera.

    Panel administracyjny:

    • Adres panelu administarcyjnego ma postać http://TwojaDomena.pl:2222
    • Pamiętaj o przedrostku ” http:// „ przed nazwą domeny oraz o dodaniu ” :2222 „ po nazwie domeny.

    Poczta elektroniczna:

    • Adresy serwerów SMTP/POP3 mają postać: mail.TwojaDomena.pl
    • Pamiętaj aby w programie pocztowy w każdej pozycji oznaczonej jako „Nazwa konta” podać pełny adres e-mail, czyli kowalski@TwojaDomena.pl
    • Pamiętaj również aby w programie pocztowym zaznaczyć Serwer wymaga autoryzacji.
    • Nie zapomnij ustawić numer portu „Serwera poczty wychodzącej SMTP” na wartość 587. Jeśli nie wiesz jak zmienić port, proszę skorzystaj z tej instrukcji. Więcej przykładów konfiguracji znajdziesz w sekcji Przewodniki.

    Mobilna poczta elektroniczna „Push e-mail”:

    • Aby skonfigurować Mobilną pocztę w technologii „Push e-mail” skorzystaj z instrukcji zawartej w sekcji Przewodniki.

    Aby uzyskać dostęp do plików znajdujących się na serwerze

        • Uruchom dowolny program – FTP,  jeśli nie masz,  pobierz i zainstaluj FileZilla (legalny i darmowy – opensource)
        • Po uruchomieniu programu, wpisz w pole „Host:”
          nazwę swojej domeny np. „TwojaDomena.pl oraz uzupełnij pola „Nazwa użytkownika” oraz  „Hasło” – prawidłowymi posiadanymi danymi.

    Ciekawe materiały znajdziesz również na naszym kanale YouTube

    @Hostings.PL.

    wróć »