Jak to zrobić?

Wybierz dział:

  • Jak to zrobić?
  • Słownik pojęć
  • Przewodniki
  • Poniżej zamieszczamy podstawowe informacje pozwalające uzyskać dostęp do panelu, ustawić pocztę czy też uzyskać dostęp do plików serwera.

    Panel administracyjny [DirectAdmin]:

    Aby otworzyć panel administracyjny, wprowadź nazwę swojej domeny i kliknij przejdź:



      Drugim sposobem na zalogowanie się jest wprowadzenie w polu adresu przeglądarki domeny i uzupełnienia jej o te dane:

    • adres panelu administracyjnego ma postać https://TwojaDomena.pl:2222
    • pamiętaj o przedrostku ” https:// “ przed nazwą domeny oraz o dodaniu ” :2222 “ po nazwie domeny.

    Poczta e-mail przez WWW [RoundCube]:

    Wpisz nazwę domeny, następnie kliknij “Przejdź” – otworzy się panel poczty e-mail.



      Dane do konfiguracji klienta poczty e-mail na komputerze:

    • adresy serwerów SMTP/POP3 mają postać: mail.TwojaDomena.pl
    • pamiętaj aby w programie pocztowym w każdej pozycji oznaczonej jako “Nazwa konta” podać pełny adres e-mail, czyli kowalski@TwojaDomena.pl
    • pamiętaj również aby w programie pocztowym zaznaczyć Serwer wymaga autoryzacji.
    • nie zapomnij ustawić numer portu “Serwera poczty wychodzącej SMTP” na wartość 587. Jeśli nie wiesz jak zmienić port, proszę skorzystaj z tej instrukcji. Więcej przykładów konfiguracji znajdziesz w sekcji Przewodniki.

    Mobilna poczta elektroniczna “Push e-mail”:

    • aby skonfigurować Mobilną pocztę w technologii “Push e-mail” skorzystaj z instrukcji zawartej w sekcji Przewodniki.

    Aby uzyskać dostęp do plików znajdujących się na serwerze

        • uruchom dowolny program – FTP,  jeśli nie masz,  pobierz i zainstaluj FileZilla (legalny i darmowy – opensource)
        • po uruchomieniu programu, wpisz w pole “Host:”
          nazwę swojej domeny np. “TwojaDomena.pl oraz uzupełnij pola “Nazwa użytkownika” oraz  “Hasło” – prawidłowymi posiadanymi danymi.

    Ciekawe materiały znajdziesz również na naszym kanale YouTube

    @Hostings.PL.

    wróć »